Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2011 15:10 - Среднощно
Автор: divak Категория: Поезия   
Прочетен: 7648 Коментари: 15 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Среднощно

 

Да пиеш  ли, при мене, си дошла?

Какво да ти налея?  Малко мъка?

Шега ли плоска, може би мълва?

Кажи ми Музо, или хващай пътя!

 

Във тъмното на мойта самота,

компания за сънища отнети.

Поредна чаша грозна празнота

и думи, в недописани куплети.

 

Коняк ли искаш.  Още ми горчи.

От глътките, на халос разпилени.

С приятели изпих  го, но уви,

отрекоха се, до един, от  мене.

 

За туй прости! В главата ми боза

останала е, Дявол да я вземе.

И тя е с алкохол, но простота

от нея лъха. Пошло време.

 

Шампанското?  Оказа се менте.

Платих го скъпо. Истини проклети.

Добре, че любовта си,  в ред,  поне

откупих,  със последните монети.

 

Прощавай Музо, ти си ме избра!

Не съм те канил, няма да те  гоня.

Не се присламчвай  с плоски номера!

От съвестта си не разливам. Моля!

 

31.08.2011 г.

Петко Илиев

Можете да коментирате стиха и тук:




Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nanita73 - Пий, пий мъката си удави и аз при ...
31.08.2011 15:22
Пий, пий мъката си удави
и аз при теб на чашка ще поседна,
кога Музата избяга и от мен
Наздравица всеобща да вдигнеме за нея....Много силно и прекрасно, Музата явно пак те е навестила..
цитирай
2. divak - Благодаря ти!
31.08.2011 15:27
nanita73 написа:
Пий, пий мъката си удави
и аз при теб на чашка ще поседна,
кога Музата избяга и от мен
Наздравица всеобща да вдигнеме за нея....Много силно и прекрасно, Музата явно пак те е навестила..


Не си е тръгвала, но аз забравих да и се отдавам!
цитирай
3. divak - Ех Шкяфче!
31.08.2011 22:50
shkafi написа:
Наливай, Петко, мъка да тешим,
не вярвам ядовете да забравим.
И ние, случва се, понякога грешим,
но май е време грешките си да поправим!


Няма упрек, това е отговор към хора, които никога няма да си признаят, че са чели този стих!
цитирай
4. shkafi - :)
31.08.2011 22:56
Не знам за какво става въпрос, но стихът ми хареса, затова написах такъв коментар и се радвам, че е цитиран от теб и предният коментирал, защото сега не си виждам коментара:(
цитирай
5. kaprizna - Джин
31.08.2011 22:58
искам!
цитирай
6. divak - Зная този стих!
31.08.2011 23:02
jim101 написа:
shkafi написа:
Наливай, Петко, мъка да тешим,
не вярвам ядовете да забравим.
И ние, случва се, понякога грешим,
но май е време грешките си да поправим!

За всичко в този свят
единият все в нещо съгрешил е,
единият - все в нещо виноват.
И този тук един съм аз.
Прости ми.
Ти не прощаваш.
Гордост. И тъга...
Вместо с любов,
с ирония ме плискаш.
И моята протегната ръка
със празното пространство
се здрависва..
Дамян Дамянов


Когато човек съгреши е редно да поиска и да получи прашка, но когато е извършил целенасочени действия нека Всевишния да отсъди.
не мога за го кажа по-добре от Дамянов. "...Със празното пространство се здрависва"
цитирай
7. divak - Вярно :)
31.08.2011 23:11
shkafi написа:
Не знам за какво става въпрос, но стихът ми хареса, затова написах такъв коментар и се радвам, че е цитиран от теб и предният коментирал, защото сега не си виждам коментара:(


Дано аз не съм го изтрил по грешка, но не ми се вярва. Както и да е, цитирах го защото ми хареса!
цитирай
8. anibel - Настръхнах от това стихотворение. ...
12.09.2011 16:36
Настръхнах от това стихотворение...
Просто, прочетох го, когато трябва... в живота си...
Твоите стихове винаги са ми въздействали...
цитирай
9. iwahb - По това време
12.09.2011 22:22
Сега е само за бира, оставяй ги другите ментета! :)) На зима е за по-силните :)
цитирай
10. kaprizna - iwahb - ха-ха-ха....
12.09.2011 23:04
Аз исках джин, но не ме огря....;-)
цитирай
11. divak - Ами свърши,
12.09.2011 23:14
kaprizna написа:
Аз исках джин, но не ме огря....;-)

Но ще посветя нещо специално на тази ми любима напитка. Обещавам!
цитирай
12. divak - Бира!
12.09.2011 23:16
iwahb написа:
Сега е само за бира, оставяй ги другите ментета! :)) На зима е за по-силните :)

ако не са стабилизаторите ще вкисне преди бозата.
цитирай
13. divak - Чак пък тъжно?
12.09.2011 23:17
tanyaivanova написа:
прекрасно е , но защо всички поети са такива меланхолици?
Ех, със тази тежка меланхолия
четем и роним скъпи нам сълзи
и сред словоблудствената какафония
сякаш да помислим ни мързи.

И тъга изкуствена ни сграбчва
Мъка извратена ни души
Ще обсъдим на кебабче
че подагра лоша ни руши.

И със тази тежка орисия
ще побъбрим на едно кафе
ще поциврим на една ракия
Ех, че силна мъка ни обзе.

За мен по-скоро си е гневно.
цитирай
14. divak - :)
12.09.2011 23:18
anibel написа:
Настръхнах от това стихотворение...
Просто, прочетох го, когато трябва... в живота си...
Твоите стихове винаги са ми въздействали...

Ще ти напиша нещо сгряващо!
цитирай
15. anibel - Добре. . . . . . ще проверявам. . .
14.09.2011 10:35
Добре.
..... ще проверявам...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: divak
Категория: Поезия
Прочетен: 245762
Постинги: 135
Коментари: 222
Гласове: 615
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол